Madox Ky
Osoite: Keskuspuistikko 14, 61300 Kurikka
Puhelin: 040 500 7049
Avoinna ma-pe klo 10-18 ja la klo 10-15
Tuotteiden palautus ja vaihto
Kaikista palautuksista ja vaihdoista sovitaan yrittäjän Marjo Kompan kanssa erikseen puhelimitse Madox puh. 06-4503686, avoinna ma-pe klo 10-18 ja la klo 10-15. Tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Vaihdettavat ja palautettavat tuotteet tulee olla käyttämättömiä. Jos toteamme tuotteen käytetyksi, emme hyväksy palautusta. Pakkaathan palautettavan tuotteen siististi. Tuote pitää palauttaa verkkokaupan antamien palautusohjeiden mukaisesti. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ei riitä.
Virheettömän tuotteen palautuksesta aiheutuvista postikuluista vastaa tilaaja. Myös vaihtotilanteessa asiakas vastaa tuotteen palauttamiseen liittyvistä postikuluista. (Kuluttajasuojalain uudistus 13.6.2014). Lähetämme kuitenkin korvaavan tuoteen ilman toimistuskuluija. Huomiothan, että emme vastaanota postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Asiakkaat saavat rahanpalautuksen alkuperäisestä maksutavasta riippuen. Useimmissa tapauksissa asiakkaan maksunpalautus kestää n. 2-5 arkipäivää.
Vialliset tuotteet
Asiakkaan on tehtävän ilmoitus viallisista tuotteista mahdollisimman pian. Viallisen tuotteen on tällöin oltava käyttämätön. Myöhemmin esille tulleissa reklamaatioissa noudatetaan kuluttajasuojalakia.
Noutamatta jätetyt paketit
Noutamatta jääneistä paketeista perimme erillisen 10 € maksun. Palautamme tilauksen loppusumman vähennettynä edellämainittu 10 € kulu.
Huomioithan, Posti säilyttää paketteja nykyään vain viikon!
Toimitusaika
Yleisin toimitusaika tilauksesta ja toimitustavasta riippuen on 1-3 työpäivää. Emme vastaa kuitenkaan ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästyksistä (lakot, luonnonmullistukset ) tai viivästymisen aiheuttamista haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotan verkkokaupan sivuilla, mikäli on tarpeellista. Tilaajalle toimitetaan paketin mukana lähete joka toimii kuittina ostoksesta sekä mahdollisena takuutodistuksena.
Mikäli tilattua tuotetta ei voi toimittaa, olemme asiakkaaseen yhteydessä heti seuraavana arkipäivänä.
Toimitustavat
Voit tilata tuotteet postitse 10 € tai noutaa tuotteet myymälästämme 0 €. Yli 100€ tilaukset tarjoamme ilman toimituskuluja.
Tiesithän? Klarna laskua tai Klarna tiliä ei voida käyttää maksutapana käytettäessä pakettiautomaattia toimitustapana, koska Klarna vaati henkilöllisyystodistuksen tarkistamisen tilauksen luovutuksen yhteydessä. Pakettiautomaatia käytettäessä henkilöllisyttä ei voida varmentaa luovutusvaiheessa. Tämä on Klarnan vaatima menettelytapa jolla ehkäistään mahdollisia väärinkäytöksiä.
Maksaminen
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna.
Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Klarna lasku, Klarna tili, korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.
Klarna
Klarna Bank AB (publ.), Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, puhelinnumero : +46 8 120 120 00, faksi: +46 8 120 120 99, sähköpostiosoite: asiakas@klarna.fi, on ruotsalainen pankki, joka on merkitty Ruotsin yritysrekisteriin yritystunnuksella 556737-0431. Toimitusjohtaja on Sebastian Siemiatkowski. Klarna Bank AB (publ.):lla on oikeus tarjota luottolaitosten palveluita, ja sen toimintaa valvoo Ruotsin Finanssivalvonta (Finansinspektionen). Tiedot Klarnan merkitsemisestä Ruotsin Finanssivalvonnan rekisteriin sekä siitä, missä maissa Klarnalla on oikeus tarjota palveluitaan, on Ruotsin Finanssivalvonnan kotisivuilla.
Asiakkaan tilaustiedot
Asiakas on velvollinen antamaan tilauksen yhteydessä oikeat toimitustiedot (nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti). Asiakkaalle saa tilauksesta tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos asiakas on syöttänyt tiedot väärin on asiakas vastuussa mahdollisista lähetyksen palautumisesta ja uudelleen lähetyksistä aiheutuvista kuluista. Jos esim. tilausvahvistus ei saavu asiakkaan sähköpostiin heti tilauksen tekemisen jälkeen on syynä väärin syötetty sähköposti. Asiakkaan tulee tällöin olla yhteydessä Madox Ky puh. 06 4503686, avoinna ma-pe klo 10-18 ja la klo 10-15, tietojen muuttamiseksi.
Ongelmat toimituksessa
Tarkasta paketin kunto noudettuasi sen. Mikäli huomaan paketissa kuljetuksessa aiheutuneita vaurioitan, tee viipymättä vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Otathan yhteyttä yrittäjän Marjo Komppaan puhelimitse Madox puh. 06-4503686, avoinna ma-pe klo 10-18 ja la klo 10-15, ja sovitaan uuden tuotteen toimituksesta. Verkkokauppamme tilauksiin sovelletaan kuluttajasuojalain mukaista seitsemän päivän palautusoikeutta avaamattomille pakkauksille